Salta al contingut principal

Activitats pel proper trimestre:

Us passem informació de les activitats programades pel proper trimestre:
El dia 9 de Febrer celebrarem el dia de la nostra patrona Sta. Àgata. Com sempre començarem amb la Missa a les 12,  continuarem amb el dinar a les 14 hores,  al restaurant Casa Manolo i en acabar de dinar com tots els anys a ballar fins que ens cansem.
El dia 12 de Febrer farem la assemblea general a les 21,30 com sempre al nostre local, esperem la vostra existència.
El dia 3 de Març a les 15 hores al nostre local ens faran un taller sobre l'acceptació de fer-se gran dirigit per la psicòloga del SIAD del Consell Comarcal d'Amposta.
El dia 24 de Març també al nostre local el farmacèutic Sr. Lluis Escudé es farà una dissertació sobre la osteoporosis que es mol freqüent a partir de certa edat. 
Esperem que tot sigui del vostre gust i la màxima asistencia a totes les activitats programades.
LA JUNTA

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Les dones senienques us desitgem unes molt bones festes nadalenques!!

ACTIVITATS PER EL TRIMESTRE

Hola sòcies. Passem a informar de totes les activiats que tenim previstes per el trimestre que entrarem, esperem les trobeu interessants. El dia 19 d'Abril a les 3 de la tarde al nostre local, el Sr. Lluis Escudé Farmacèutic, ens oferirà una bona i necessària informació sobre " El bon us dels medicaments". El dia 3 de Maig a les 3 de la tarde, al nostre local, any darrere any, podem gaudir d'una gran escriptora de les nostres terres, la Sr. Francesca Aliern que ens farà una exposició de la seva darrera novel-la. Espero una gran assistència, cal fer cultura. Ja s'acosta la fira gastronòmica que com totes sabeu hi participem en la gran trobada de puntaires. Continuarem fent l'exposició dels tallers que funcionen, enguany cal fer menció de les novetats del " Patchwork". Podeu veure treballs molt vistosos. Demanem la col-laboració de totes les sòcies que estiguin disposades a participar. El 18 de Maig a les 3 de la tarde al nostre local la Farmàcia de...

Parc de la Manjoia

Els anys passen de pressa i sense adonar-nos ja hem arribat de nou a les vacances de Pasqua i amb elles al parc de la man joia , que com tots els anys col·laborem amb l'ajuntament . Aquest any hem fet unes bossetes que han tingut molta acceptació , i ens ha tocat treballar molt , per la gran quantitat de nens que han passat per el nostre taller , a més d'ensenyar com havien de tallar i dibuixar la butxaquet a de la bosseta , hem ensenyat als nens a cosir botons i la veritat és que havia molts d'ells qu e tenien molta traça . Han estat 5 dies molt intensos però a valgut la pena , treballar amb nens sempre et recom p ensa . Donem les gràcies a totes les sòcies que amb la seva col ·laboració han fet possible aquesta acividad i esperem poder repetir l'any que ve . LA JUNTA