Salta al contingut principal

Trobada de puntaires.

Ja tenim aquí el mes de maig i com cada any coincidint amb la festa de Sant Gregori l'ajuntament organitza la fira gastronòmica, en la que el grup de puntaires de la nostra associació participa organitzant la trobada de puntaires.
Vam poder Gaudir d'una jornada amb molta germanor entre totes les participants que ens van acompanyar en aquest dia, que van ser molt nombroses. Donem les gràcies a totes elles per desplaçar-se a la nostra localitat i poder fer possible aquesta festa, esperant que l'any entrant ens puguem tornar a reunir.
També donem les gràcies al Ajuntament i a totes les entitats que han col·laborat amb nosaltres per poder realitzar aquesta trobada.
Moltes gràcies a tots i fins l'any que ve.

                  

                 LA JUNTA

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Les dones senienques us desitgem unes molt bones festes nadalenques!!

ACTIVITATS PER EL TRIMESTRE

Hola sòcies. Passem a informar de totes les activiats que tenim previstes per el trimestre que entrarem, esperem les trobeu interessants. El dia 19 d'Abril a les 3 de la tarde al nostre local, el Sr. Lluis Escudé Farmacèutic, ens oferirà una bona i necessària informació sobre " El bon us dels medicaments". El dia 3 de Maig a les 3 de la tarde, al nostre local, any darrere any, podem gaudir d'una gran escriptora de les nostres terres, la Sr. Francesca Aliern que ens farà una exposició de la seva darrera novel-la. Espero una gran assistència, cal fer cultura. Ja s'acosta la fira gastronòmica que com totes sabeu hi participem en la gran trobada de puntaires. Continuarem fent l'exposició dels tallers que funcionen, enguany cal fer menció de les novetats del " Patchwork". Podeu veure treballs molt vistosos. Demanem la col-laboració de totes les sòcies que estiguin disposades a participar. El 18 de Maig a les 3 de la tarde al nostre local la Farmàcia de...

La Manjoia

Quin goig de manjoies!! Totes són obra d'una de les nostres senienques, Amparo Sabater Es tracta d'una pasta dolça, típica del nostre territori en aquests dies de Setmana Santa. Però curiosament només aquí a La Sénia se li diu “Manjoia” a la resta de les Terres de l’Ebre, així com a la zona del Maestrat, se l’anomena “Mona de Pasqua”. Hi ha diverses receptes de manjoies, poden variar les quantitats d’oli o de llet, o de sucre, però totes comparteixen els mateixos ingredients. Algunes apliquen llevadura premsada, anomenada també pastilla de forn, i altres porten una quantitat de massa mare (llevat) que s’encarrega al forn de pa. Normalment solen ser farcides, encara que també se’n fan sense farcir. El farcit tradicional és la confitura de cabell d’àngel, encara que avui en dia, segueix se'n el més utilitzat, s’han introduït també altres ingredients com mató, xocolata i crema pastissera. Per a decorar s’utilitzen ous durs (un, dos o més, segons la mi...