Salta al contingut principal

Festa de Santa Àgueda


El temps passa  de pressa i com cada any, el dia 5 de febrer, és celebra la festa de Santa Àgueda, patrona de les dones i de la nostra Associació.
 Per aquest motiu, vam celebrar la seva festa, aquest any ho hem celebrat el diumenge el dia 10 de febrer.
Al matí vam assitir a la santa Missa, que el mossèn ens va dedicar i oferir per la nostra patrona.

En sortir ens esperaven el grup de Contrapunt Senienc, que molt amablement van decidir ballar les sardanes a la plaça major perquè nosaltres poguéssim participar.
 En acabar vam marxar totes juntes a dinar al Restaurant Casa Manolo ia més del bo que estava tot, vam xalar i fer gresca, que si un ballet, que si dos acudits ..... i com no podia ser menys, vam acabar ballant animadament al casal dels jubilats.
És una festa molt bonica ja que ens podem ajuntar les sòcies i passar un dia de  germanor, per aquest motiu esperem que l'any entrant puguem tornar a celebrar-la.
   FINS L'ANY QUE VE.
                                                           LA JUNTA




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Les dones senienques us desitgem unes molt bones festes nadalenques!!

La Manjoia

Quin goig de manjoies!! Totes són obra d'una de les nostres senienques, Amparo Sabater Es tracta d'una pasta dolça, típica del nostre territori en aquests dies de Setmana Santa. Però curiosament només aquí a La Sénia se li diu “Manjoia” a la resta de les Terres de l’Ebre, així com a la zona del Maestrat, se l’anomena “Mona de Pasqua”. Hi ha diverses receptes de manjoies, poden variar les quantitats d’oli o de llet, o de sucre, però totes comparteixen els mateixos ingredients. Algunes apliquen llevadura premsada, anomenada també pastilla de forn, i altres porten una quantitat de massa mare (llevat) que s’encarrega al forn de pa. Normalment solen ser farcides, encara que també se’n fan sense farcir. El farcit tradicional és la confitura de cabell d’àngel, encara que avui en dia, segueix se'n el més utilitzat, s’han introduït també altres ingredients com mató, xocolata i crema pastissera. Per a decorar s’utilitzen ous durs (un, dos o més, segons la mi...

ACTIVITATS PER EL TRIMESTRE

Hola sòcies. Passem a informar de totes les activiats que tenim previstes per el trimestre que entrarem, esperem les trobeu interessants. El dia 19 d'Abril a les 3 de la tarde al nostre local, el Sr. Lluis Escudé Farmacèutic, ens oferirà una bona i necessària informació sobre " El bon us dels medicaments". El dia 3 de Maig a les 3 de la tarde, al nostre local, any darrere any, podem gaudir d'una gran escriptora de les nostres terres, la Sr. Francesca Aliern que ens farà una exposició de la seva darrera novel-la. Espero una gran assistència, cal fer cultura. Ja s'acosta la fira gastronòmica que com totes sabeu hi participem en la gran trobada de puntaires. Continuarem fent l'exposició dels tallers que funcionen, enguany cal fer menció de les novetats del " Patchwork". Podeu veure treballs molt vistosos. Demanem la col-laboració de totes les sòcies que estiguin disposades a participar. El 18 de Maig a les 3 de la tarde al nostre local la Farmàcia de...