Salta al contingut principal

Festa de Santa Àgueda


El temps passa  de pressa i com cada any, el dia 5 de febrer, és celebra la festa de Santa Àgueda, patrona de les dones i de la nostra Associació.
 Per aquest motiu, vam celebrar la seva festa, aquest any ho hem celebrat el diumenge el dia 10 de febrer.
Al matí vam assitir a la santa Missa, que el mossèn ens va dedicar i oferir per la nostra patrona.

En sortir ens esperaven el grup de Contrapunt Senienc, que molt amablement van decidir ballar les sardanes a la plaça major perquè nosaltres poguéssim participar.
 En acabar vam marxar totes juntes a dinar al Restaurant Casa Manolo ia més del bo que estava tot, vam xalar i fer gresca, que si un ballet, que si dos acudits ..... i com no podia ser menys, vam acabar ballant animadament al casal dels jubilats.
És una festa molt bonica ja que ens podem ajuntar les sòcies i passar un dia de  germanor, per aquest motiu esperem que l'any entrant puguem tornar a celebrar-la.
   FINS L'ANY QUE VE.
                                                           LA JUNTA




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Les dones senienques us desitgem unes molt bones festes nadalenques!!

ACTIVITATS PER EL TRIMESTRE

Hola sòcies. Passem a informar de totes les activiats que tenim previstes per el trimestre que entrarem, esperem les trobeu interessants. El dia 19 d'Abril a les 3 de la tarde al nostre local, el Sr. Lluis Escudé Farmacèutic, ens oferirà una bona i necessària informació sobre " El bon us dels medicaments". El dia 3 de Maig a les 3 de la tarde, al nostre local, any darrere any, podem gaudir d'una gran escriptora de les nostres terres, la Sr. Francesca Aliern que ens farà una exposició de la seva darrera novel-la. Espero una gran assistència, cal fer cultura. Ja s'acosta la fira gastronòmica que com totes sabeu hi participem en la gran trobada de puntaires. Continuarem fent l'exposició dels tallers que funcionen, enguany cal fer menció de les novetats del " Patchwork". Podeu veure treballs molt vistosos. Demanem la col-laboració de totes les sòcies que estiguin disposades a participar. El 18 de Maig a les 3 de la tarde al nostre local la Farmàcia de...

Parc de la Manjoia

Els anys passen de pressa i sense adonar-nos ja hem arribat de nou a les vacances de Pasqua i amb elles al parc de la man joia , que com tots els anys col·laborem amb l'ajuntament . Aquest any hem fet unes bossetes que han tingut molta acceptació , i ens ha tocat treballar molt , per la gran quantitat de nens que han passat per el nostre taller , a més d'ensenyar com havien de tallar i dibuixar la butxaquet a de la bosseta , hem ensenyat als nens a cosir botons i la veritat és que havia molts d'ells qu e tenien molta traça . Han estat 5 dies molt intensos però a valgut la pena , treballar amb nens sempre et recom p ensa . Donem les gràcies a totes les sòcies que amb la seva col ·laboració han fet possible aquesta acividad i esperem poder repetir l'any que ve . LA JUNTA