Salta al contingut principal

Informació d'activitats

Benvolgudes sòcies:
Comencem un any nou i desitgem que per a totes sigui ben prosper i que la nostra entitat cada dia funcioni millor amb l'ajut de totes.
S'acosta la diada de Santa Agueda , es el dia 5 de Febrer. La junta ha acordat repetir la festa igual que l'any passat. Farem la celebració el Diumenge dia 6. A les 12 Missa en honor a la nostra patrona, a continuació hi haurà el dinar al restaurant Vent de Dalt. La gresca continuarà fins que en cansem.Per apuntar-se passeu per la perruqueria de Toñi del Passeig de la Clotada Tef. 977713109 o sinó a mi mateixa Tef. 977570624.
Dimecres dia 9 de Febrer a les 9 de la nit tindrà lloc l'assemblea general ordinària de cada any, el lloc al nostre local carrer Colomer nº 1. Esperem la màxima assistència de totes.
El dia 22 de Febrer a les 3 de la tarda, al nostre local ens faran una demostració una mica picant, va de Tuppersex.
A fi de cobrir una mica el trimeste, el dia 28 de Març a les 3´30 h. al nostre local, el Sr. Ferran Borràs naturòpata qualificat, ens oferirà una innovadora teràpia supermagnética:"Biomagnétic ".
Esperant que tot sigui del vostre grat i esperant els vostres suggeriments rebeu una cordial salutació.
LA JUNTA
Presidenta Palmira Artigas

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Les dones senienques us desitgem unes molt bones festes nadalenques!!

ACTIVITATS PER EL TRIMESTRE

Hola sòcies. Passem a informar de totes les activiats que tenim previstes per el trimestre que entrarem, esperem les trobeu interessants. El dia 19 d'Abril a les 3 de la tarde al nostre local, el Sr. Lluis Escudé Farmacèutic, ens oferirà una bona i necessària informació sobre " El bon us dels medicaments". El dia 3 de Maig a les 3 de la tarde, al nostre local, any darrere any, podem gaudir d'una gran escriptora de les nostres terres, la Sr. Francesca Aliern que ens farà una exposició de la seva darrera novel-la. Espero una gran assistència, cal fer cultura. Ja s'acosta la fira gastronòmica que com totes sabeu hi participem en la gran trobada de puntaires. Continuarem fent l'exposició dels tallers que funcionen, enguany cal fer menció de les novetats del " Patchwork". Podeu veure treballs molt vistosos. Demanem la col-laboració de totes les sòcies que estiguin disposades a participar. El 18 de Maig a les 3 de la tarde al nostre local la Farmàcia de...

Parc de la Manjoia

Els anys passen de pressa i sense adonar-nos ja hem arribat de nou a les vacances de Pasqua i amb elles al parc de la man joia , que com tots els anys col·laborem amb l'ajuntament . Aquest any hem fet unes bossetes que han tingut molta acceptació , i ens ha tocat treballar molt , per la gran quantitat de nens que han passat per el nostre taller , a més d'ensenyar com havien de tallar i dibuixar la butxaquet a de la bosseta , hem ensenyat als nens a cosir botons i la veritat és que havia molts d'ells qu e tenien molta traça . Han estat 5 dies molt intensos però a valgut la pena , treballar amb nens sempre et recom p ensa . Donem les gràcies a totes les sòcies que amb la seva col ·laboració han fet possible aquesta acividad i esperem poder repetir l'any que ve . LA JUNTA