Salta al contingut principal

Activitats de desembre

Aquest mes de desembre les activitats de la nostra associació han estat molt intenses, el dia 18 vam realitzar una demostració de cuina Nadalenca, per mediació d'una escola d'hosteleria de Tortosa va estar molt amena i van acudir moltes sòcies, va ser un gran èxit per ser el segon any que realitzàvem aquesta activitat, vam poder tastar uns plats boníssims amb una presentació impressionant . Esperem que l'any entrant puguem tornar a repetir aquesta experencia .El dia següent dia 19 vam fer un viatge cultural a Barcelona



Va ser un dia molt intens, primer vam anar a visitar la gran obra de Gaudí la BASÍLICA DE LA SAGRADA FAMÍLIA, va ser molt interessant poder veure aquest gran monument únic en el món.
Després
ens vam anar a dinar a un bufet lliure del Maremagnum, més tard vam anar a fer una passejada per allà vam visitar els grans magatzems, que per cert la curiositat d'aquestes dates en el centre tenien exposat un gran "CAGANÉ".
A les 6 de la tarda ens desplacem al gran d
eatro BORRAS on vam poder gaudir de la gran obra titulada "per davant i per darrera" on. passem dues hores molt divertides.. Pel Davant i Pel Darrera és un espectacle difícil de definir. El primer acte reuneix un vodevil cutre amb elements de la 'alta comèdia' anglesa. El segon és una absurda farsa (fet a 'pantomima', és a dir, en silenci) que precedeix a un embolic caòtic que deixa el públic paralític de riure.




Tot el viatge va estar molt ben organitzat, vam poder passar un bon dia totes juntes.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Les dones senienques us desitgem unes molt bones festes nadalenques!!

ACTIVITATS PER EL TRIMESTRE

Hola sòcies. Passem a informar de totes les activiats que tenim previstes per el trimestre que entrarem, esperem les trobeu interessants. El dia 19 d'Abril a les 3 de la tarde al nostre local, el Sr. Lluis Escudé Farmacèutic, ens oferirà una bona i necessària informació sobre " El bon us dels medicaments". El dia 3 de Maig a les 3 de la tarde, al nostre local, any darrere any, podem gaudir d'una gran escriptora de les nostres terres, la Sr. Francesca Aliern que ens farà una exposició de la seva darrera novel-la. Espero una gran assistència, cal fer cultura. Ja s'acosta la fira gastronòmica que com totes sabeu hi participem en la gran trobada de puntaires. Continuarem fent l'exposició dels tallers que funcionen, enguany cal fer menció de les novetats del " Patchwork". Podeu veure treballs molt vistosos. Demanem la col-laboració de totes les sòcies que estiguin disposades a participar. El 18 de Maig a les 3 de la tarde al nostre local la Farmàcia de...

Parc de la Manjoia

Els anys passen de pressa i sense adonar-nos ja hem arribat de nou a les vacances de Pasqua i amb elles al parc de la man joia , que com tots els anys col·laborem amb l'ajuntament . Aquest any hem fet unes bossetes que han tingut molta acceptació , i ens ha tocat treballar molt , per la gran quantitat de nens que han passat per el nostre taller , a més d'ensenyar com havien de tallar i dibuixar la butxaquet a de la bosseta , hem ensenyat als nens a cosir botons i la veritat és que havia molts d'ells qu e tenien molta traça . Han estat 5 dies molt intensos però a valgut la pena , treballar amb nens sempre et recom p ensa . Donem les gràcies a totes les sòcies que amb la seva col ·laboració han fet possible aquesta acividad i esperem poder repetir l'any que ve . LA JUNTA